בריכות שחיה מתועשות עם חיפוי פסיפס

המדיניות של אילון לאורך השנים היא להוביל את השוק הישראלי בחדשנות, טכנולוגית ובקדמה

בהתאם, במקביל למגמה העולמית, ובאמצעות טכנולוגיות בינלאומיות מציעה החברה ללקוחותיה בריכות מתועשות שניתן לחפות את מעטפת הפנים שלהן באלמנטים דקורטיביים כגון: פסיפס, שיש, וכיו"ב.

היתרון האדיר ביישום טכנולוגיות חדשניות אלה ברור לכל. מעתה, ניתן ליהנות מבריכה עם מראה נקי ואלגנטי (כמו בבריכות הקונבנציונאליות) בזכות חיפוי פסיפס/שיש בפנים הבריכה במחירים הנמוכים משמעותית מאלה המקובלים בבריכות בבטון ובמשך ביצוע מהיר בהרבה

אילון מציעה ללקוחותיה ליהנות מבריכה מתועשת העשויה קונסטרוקצית פלדה או נירוסטה ועליה חיפוי פסיפס או אריחים מסוגים שונים. יתרונה של טכנולוגיה זו באה לידי ביטוי מושלם בבריכות על גגות בשל משקלן העצמי הנמוך אך גם בבריכות המותקנות בקרקע.

בנוסף, מציע אילון בריכות בטכנולוגית מתועשות – בטון, ייחודה של הטכנולגיה המהפכנית הזו זהינה מבית  solid pool  צרפת, טמון בכך שבניית קירות הבריכה נעשית באמצעות יציקת בטון לתוך תבניות פלסטיק מוכנות המותקנות באופן מודולארי\מתועש את דפנות הפלסטיק של הבריכה ניתן לחפות בפסיפס או בחומרי חיפוי אחרים. בכך יוכל הלקוח להנות מבריכה הנבנית בשיטה מודולארית\מתועשת ובגמר של פסיפס.

מעוניינים בבריכה מתועשת עם חיפוי פסיפס  של אילון הנדסה? המומחים של אילון הנדסה מבטיחים לכם מקצועיות, מומחיות, איכות גבוהה והנאה אחת גדולה.

מלאו את הפרטים או טלפנו 09-7726099 ואנו נחזור אליכם בהקדם.

צור קשר וקבל הצעת מחיר משתלמת!