אחזקת בריכה פרטית

אחזקת בריכות שחיה פרטיות – טיפים חשובים

בכל פעם שמגיעים לבלות בבריכה, אחד הדברים הראשונים ממנו מתפעלים הוא כמה צלולים המים. בריכה עכורה היא אכזבה איומה, גורמת לחוסר חשק לטבול בה ואפילו לתחושת גועל. אכן, צלילות המים היא מדד מאד נראה לעין של רמת התחזוקה המתקיימת בבריכה המסויימת. אותו הדבר נכון גם לגבי בריכות שחיה פרטיות.

חלק בלתי נפרד מהקמת בריכת שחיה פרטית בביתכם הוא תכנון אשר לוקח בחשבון את פעולות התחזוקה השוטפות וכמובן הצטיידות בהתאם. אחזקת בריכה פרטית אינה בהכרח מסובכת, אך כדאי מאד להתייעץ עם מתכנני ומקימי הבריכה שבחרתם על מנת לקבל מידע אמין התואם את התכנון שלהם עבורכם. אם לא תתחזקו נכון את הבריכה שלכם, היא תיראה מוזנחת ותהפוך מיהלום נוצץ לבור מים עכור שאינו מעורר חשק או יוצר רושם טוב כלל.

כאשר בוחנים את המספרים של עלות תחזוקת בריכה פרטית, אלו יכללו את רכישת הציוד הנלווה שמסייע בשמירה על הבריכה שלכם. אחד הפריטים שמומלץ לרכוש הוא רובוט ייעודי לניקוי בריכות, אותו טובלים בבריכה בסוף היום, כך שבמהלך השעות בהן אתם לא טובלים בבריכה, הוא נוסע לו על הקרקעית ויונק לתוכו כמו שואב אבק, את כל החלקיקים ששקעו במי הבריכה במהלך היום. הקפדה על פעולה זו תסייע במניעת הצטברות אצות או חיידקים בבריכה שלכם. תצטרכו גם רשת לאיסוף עלים צפים על מנת למנוע מהם לעבור למערכת פינוי המים וליצור סתימה – אבל זה כמובן סכום זניח ביחס לסך העלויות של תחזוקת בריכה פרטית.

עלות תחזוקת בריכה ביתית, כמו כל עלות אחזקת בריכה, אינה הוצאה קטנה, אך היא גם לא הוצאה מחוץ להישג יד. בכל מה שקשור לעלות אחזקה בריכה פרטית תהיה ,כמובן, נמוכה משמעותית מזו של בריכה ציבורית גדולה. אם אתם מעוניינים לבצע את עבודות האחזקה השוטפות בעצמכם, זה לא מאד מורכב. ישנן חברות רבות המתמחות בתחום אחזקת בריכות פרטיות וכל אחת תשמח לבחון את הבריכה שלכם ולתת לכם הצעת מחיר. ההחלטה אם לשכור חברה או לבצע לבד היא בידכם.

דרך אחת להקל על פעולת התחזוקה, ואפילו להוזיל אותה, היא לבקש ממתכנני הבריכה להתקין במערכת מכשיר מלח. בלי להיכנס ליותר מדי פירוט טכני, מכשיר מלח הוא תחליף מודרני מתוחכם לשימוש בטבליות הכלור שכל מי שאי פעם ראה איך מחליפים אותן לא שוכח זאת. למעשה, במקום למלא את מערכת החיטוי של מי הבריכה בכלור על בסיס כימיקלים, המגיע כטבליות גדולות או בצורה נוזלית, אפשר כיום להתקין את מכשיר המלח אשר משתמש בתהליך פשוט של אלקטרוליזה על מנת לייצר כלור טבעי ממלח שולחני. הכלור שנוצר במכשיר המלח הופך את מי הבריכה שלכם לרכים ונעימים ונותן לכם את אותה רמת חיטוי מבלי להסתכן בכל אותן תופעות לוואי כגון צריבה או גירויים בעיניים ובעור או אף מאותו ריח חריף של כלור. עוד יתרון של מכשיר המלח הוא היותו עצמאי לחלוטין – אין צורך להתערב בפעולתו, אין צורך לחשב כמויות או לעקוב כל הזמן אחרי רמות הכלור במים – והכי חשוב: אין צורך להתעסק עם טבליות כלור מסוכנות.

כעת אתם יכולים להבין שיש חשיבות גדולה מאד לביצוע מימוש החלום של בריכה פרטית עם חברה ותיקה, מנוסה, אשר תדע לתכנן עבורכם בריכה יעילה, עם מערכות הקפיות משוכללות אשר עושות שימוש ברכיבים של מיטב היצרנים בעולם, עם אמינות מוכחת ותוך פישוט עבודות התחזוקה השוטפת. כל אלו יובילו בסופו של יום לכך שתהיה לכם בריכה קלה לתחזוקה, אשר בתורה תדאג לכך שכל פעם שבה תרצו להנות מן הבריכה שלכם – בין אם בטבילה, שחיה או רק להביט בה בגאווה, היא תנצוץ ותעלה בכם חיוך.

חברת א. אילון הנדסת מים ומערכות בע״מ היא הותיקה ביותר בארץ בתחום תכנון, ייעוץ והקמה של מתקני ספא ובריכות שחיה, למגזר הפרטי והציבורי. אצלנו תמצאו מוצרים מהמובילים בעולם, האיכותיים ביותר – כמו גם תכנון מדוייק למשעי המתבסס על שנים רבות של נסיון, כיוון שבחברת אילון הנדסה האיכות אינה נתונה לפשרות. בקרו באתר שלנו, קראו עלינו עוד ואל תהססו ליצור עימנו קשר. נשמח לצרף אתכם לחוג לקוחותינו המרוצים.