חולמים על בריכת שחייה, אבל יש לכם חצר קטנה? אל דאגה. בחברת אילון הנדסת מים ומערכות בע”מ יתכננו עבורכם בריכה קטנה לחצר. בחברה מתמחים בתכנון כל סוג של בריכה בכל קנה מידה, בין אם מדובר בבריכות גדולות וציבוריות ועד לבריכות שחיה קטנות וקומפקטיות, היכולות להיות בריכת שכשוכית, בריכה צפה, בריכת בטון, בריכה תעשייתית, בריכה טבעית בחצר, ועוד.

בריכה לגינה קטנה תתוכנן עם מפרט טכני מקצועי על ידי צוות של מיומן של מהנדסים, והיא יכולה להיות עשויה מחומרים שונים. בחברה ידאגו להתאים את הבריכה לסביבתה, לעיצוב של החצר ולבקשות אישיות. 

 

למה כדאי להשקיע בבריכה קטנה בחצר 

חולמים על בריכה בחצר, אבל יש לכם גינה קטנה? חשוב לדעת כי בימנו ניתן לתכנן בריכה גם בגינה קטנה עם התאמה מלאה למידות ומאפייני החצר, וכן התאמה מלאה לכל מסגרת תקציב.

בריכה זו תעניק לכם מפלט אינטימי מחום הקיץ, עם מים צוננים לרבוץ בהם לבד או בחברה, וכן תספק עיסוק מהנה לילדים בחופשים. מעבר לכך היא תהפוך לאטרקציה ותשדרג כל ארוחת ברביקיו בחצר. יש לציין כי הקמה של בריכת שחייה בחצר תורמת לשדרוג הנכס והעלאת ערכו והביקוש עבורו בשוק באופן משמעותי.

 

דגשים לתכנון בריכת שחייה קטנה

בתכנון בריכת קטנה בחצר יש שורה של פרמטרים שצירך לקחת בחשבון. קודם כל יש להבין היכן תמוקם הבריכה ומה השטח הפנוי עבורה ובאם היא נדרשת בהיתרי בניה מהרשות המקומית. כמו כן, מכיוון שניתן לתכנן בריכות עם סוגים שונים של מפרטים, כשלכל מפרט יש עלות משלו, חשוב להגדיר מסגרת תקציב לפרויקט. עוד יש להבין למה ולמי מיועדת הבריכה, בין אם מדובר בשכשוכית רדודה שתשמש בעיקר את הילדים בעונת הקיץ, בריכה המיועדת לכל המשפחה, בריכה שרוצים לעשות בה שימוש כל השנה גם בעונת החורף, ועוד.

מעבר לכך בתכנון בריכה יש לקחת בחשבון גם תשתיות נדרשות וציוד נילווה עבורה, כמו משאבות, מערכות חיטוי, מערכות ניקוז ועוד. יש גם לתכנן גם את סביבת הבריכה, למשל דק שיקיף אותה, פינות ישיבה ורביצה וכדומה, כאשר נתונים אלו ונוספים יקבעו את גודל, צורת, עומק, חזות וסוג הבריכה שתיבחר.

 

בריכת שחייה קטנה ומעוצבת לחצר 

בריכה שחייה לחצר יכולה להיות גם קטנה עם מבנה וצורה מותאמים באופן שלם לסביבתה. למשל, למי שיש רק פס צר וארוך לבריכה יכול ליצור בריכה צרה ועמוקה היכולה אפילו להתאים לאימוני שחייה. כמו כן ניתן לעצב בריכות שחייה קטנות בעומקים וצורות שונות, לרבות צורות א- סימטריות, בריכות עם מראה טבעי כמו של מקווה מים קטן, בריכות קטנות עם מפלים, ברכות קטנות ומחוממות, ועוד.

 

בריכות שכשוכית קטנות לחצר 

בריכה קטנה לגינה יכולה להיות בדמות בריכת שכשוכית קומפקטית, מעוצבת ונוחה. זוהי בריכה המאופיינת במים רדודים, בהם ניתן להתרווח בימים חמים לבד, עם בני הזוג, עם הילדים או עם חברים. כמו כן, ניתן לתכנן בריכות שכשוכית מסוגים שונים של חומרים ושל חיפויים, לרבות חיפוי פסיפס, גרניט פרוצלן ושיש, וזאת לצד עיצוב פנים מושקע של הבריכה היכול לכלול סוגים שונים של גופי תאורה, משטחי רביצה, דרגשים ועוד.

 

בריכה צפה קטנה ויעילה לחצר 

סוג נוסף של בריכה מעולה לחצר קטנה הינה בריכה צפה. מדובר בבריכה עם רצפה נעה על בסיס הידראולי המאפשרת למעשה להרים את רצפת הבריכה לכל גובה מבוקש עד סגירתה המלאה. טכנולוגיה זו מאפשרת לנצל באופן מלא שטח מוגבל של גינה, עם בריכה שניתן להעלימה כשהיא לא בשימוש ולהפכה למשטח בטוח וקשיח היכול לשמש לצרכים שונים כמו פינת ישיבה ועוד. בחירה בבריכה קטנה לגינה עם מנגנון סגירה מעולה למי שיש ילדים קטנים, עם מערכת המונעת כניסה ללא השגחה של ילדים לבריכה.

 

בריכה קטנה לחצר ללא כלור 

יש לדעת כי בריכה בגינה קטנה יכולה להיות גם ללא כלור, בין אם בדמות בריכה עם מלח או בדמות בריכה טבעית. בריכה עם מלח מבוססת על מנגנון חיטוי שהופך מלח גס לכלור באופן שמונע תופעות לוואי בבריכה של ריח חזק צריבה וגירוי בעיניים ובעור. ומי שבאמת רוצה להשקיע בבריכה טבעית יכול לבחור בבריכה אקולוגית עם מערך טיהור טבעי המבוסס על צמחים ומשאבות אוויר. בנוסף, ניתן לתכנן בגינה קטנה בריכות נוי ודגים מעוצבות התורמות ליצירת אווירה טבעית, פסטורלית ורגועה.

 

בריכה קטנה גם לגג הבית

מלבד תכנון של בריכה קטנה בחצר, אפשר גם לתכנן בריכה קטנה על גג הבית או במרפסת גדולה. בריכות אלו יתכוננו באופן מקצועי עם בחינה מוקדמת של פרמטרים שונים לרבות משקל הבריכה, איטומה ואיטום סביבתה, ניקוז, עיצוב וכדומה. בריכות אלו יכולות אף הן להיות עשויות מחומרים שונים, לרבות בריכות מתועשות, בריכות בטון, ברכות פיברגלס, בריכות עם תעלות גלישה, ועוד.

 

תכנון בריכה לחצר קטנה

לתכנון והזמנת בריכה קטנה לחצר, ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם חברת אילון הנדסת מים ומערכות בע”מ בטלפון 09-7726099.