בחברת אילון הנדסת מים ומערכות בע”מ מתמחים בתכנון של בריכות מובנות מסוגים שונים, באיכות גבוהה במיוחד ועם התאמה אישית מלאה, לרבות בריכות בטון ובריכות תעשייתיות מפי.ו.סי, בריכות נוי, בריכות זרמים ועוד. כמו כן, בחברה מתכננים בריכות בטון מוכנות ובשורות הבאות יוסבר מה זה אומר בריכה מוכנה מבטון, מהם התכונות והמחירים של בריכות אלו.

 

הביקוש אחר בריכות לבית בישראל

הקיץ החם של ארצנו, לצד העלייה ברמת החיים, הובילו לפריחת שוק הבריכות בישראל. כיום קיימות בריכות מסוגים ובמחירים שונים, החל מבריכות אינטקס זולות ומתפרקות ועד בריכות מובנות מחומרים שונים שבראשן עומדת בריכת הבטון. מדובר בבריכה הבנויה מבטון שהינה אמינה ועמידה, עם חיפויים מסוגים שונים כמו שיש, קרמיקה, אריחי גרניט ועוד. 

עם זאת, מדובר בברכות יקרות שלוקח הרבה מאוד זמן לתכנן ולבנות אותן. ואולם בימינו ניתן למצוא גם חלופות לבריכות מובנות מבטון, בדמות בריכות בטון מוכנות כפי שחברתנו מתכננת, בונה ומספקת, החל משלבי תכנון ובניית היסודות ועד לשלבי התקנה וגמר.

 

משמעותן של בריכות בטון מוכנות 

בריכות מוכנות מבטון הפכו למוצר מבוקש בקרב הציבור הישראלי. מדובר בסוג יחסית חדש של בריכה הנשען על חידושים טכנולוגיים בתחום. למעשה זוהי בריכת בטון מוכנה שאותה בונים במפעל של החברה בכל מידה מבוקשת, המגיעה בשלמותה לבית הלקוח. לכן הפיתוח של בריכות שחיה מוכנות מבטון חוסך בזמן ניכר בבנייה של בריכת בטון באופן מסורתי, בתהליך שיכול להימשך מספר חודשים והפיכת החצר לשטח בניה מסוכן מלא ברעש, פסולת אבק ולכלוך.  

כמו כן, עבור בריכות בטון מוכנות המחיר הרבה יותר זול מבריכת בטון רגילה. וכמו בבריכות בטון רגילות, גם בבריכות מוכנות לבית מבטון יש חופש עיצובי נרחב, לרבות עיצוב אישי של בריכה מוכנה עם סוגים שונים של חיפויים כמו קרמיקה, שיש, פסיפס ועוד.

 

מה משפיע על מחיר בריכות בטון מוכנות 

כאמור, בריכות מוכנות שעשויות מבטון יותר זולות מבריכות בטון מובנות, שנבנות בחצר הבית. יחד עם זאת, מחירן של בריכות אלו אינו אחיד והוא משתנה בהתאם למספר גורמים עיקריים:

  • גודל הבריכה- ככול שמדובר בבריכת שחייה יותר גדולה הדורשת יותר חומר וזמן לייצרו, כך גם מחירה יעלה בהתאם.
  • צורת הבריכה- גם לצורת הבריכה יש השפעה על מחירה, ויש הבדל בין בחירה בבריכה בצורה סטנדרטית מלבנית לעומת בריכה בצורה מיוחדת שנדרש יותר זמן להכנתה.
  • עיצוב- גם חומרי הגימור של הבריכה, מחירם ומורכבות התקנתם משפיעים על העלות הסופית של בריכה מוכנה מבטון.
  • תשתיות ומערכות ניקוז- התקנה של בריכה מוכנה לא חוסכת את הצורך בבניית תשתיות ומערכות ניקוז נאותות, שעלותן משתנה בהתאם לגודל הבריכה, תנאי השטח, תשתיות קיימות, ובקשות מיוחדות של בעלי הבריכה.
  • הובלה – עלות בריכה מוכנה גם יכולה להיות מושפעת ממרחק ההובלה של הבריכה, וכן ממורכבות הנחתה בשטח. למשל, שטח עם גישה מוגבלת מעלה את מידת מורכבות העברת הבריכה לחצר הבית.
  • חברות- מחירי בריכות מוכנות מבטון גם משתנים בין חברה אחת לשנייה, לכן כדאי לעשות סקר שוק ולהשוות מחירים בין מספר חברות מומלצות. יש גם להשוות את היקף ותוקף האחריות עבור הבריכה.

 

מאפייני בריכות מוכנות מבטון

בחירה בבריכות מוכנות מבטון תעניק לכם בריכה איכותית תוך זמן קצר במיוחד, עם תהליך התקנה הלוקח מספר בודד של ימים, לעומת התקנה של בריכה רגילה שיכולה גם להימשך כמה חודשים. למעשה, בבחירה נכונה של בריכה מחברה מומלצת תזכו במוצר אמין, עמיד ואיכותי, שמיוצר במפעל החברה תחת תנאים וסטנדרטים מחמירים, עם תהליכים מחמירים של בקרת איכות המבטיחים קבלת מוצר שלם ונטול פגמים.

את הבריכה יוצקים במפעל החברה, בו גם מבצעים עבודות גמר שונות של איטום, טיח וחיפוי. בסוף תהליך הבניה הבריכה עוברת בדיקות בקרת איכות בכדי לוודא שהיא תקינה ושאין בה דליפות ופגמים, ולאחר מכן את הבריכה מביאים לבית הלקוח באמצעות משאית עם מנוף.

הבריכות המוכנות מגיעות עם כל הציוד הנלווה אליהן לרבות תעלות גלישה, משאבות, פילטרים, מערכות חימום, מערכות חיטוי וכדומה. את הבריכות עצמן ניתן להזמין בהתאמה אישית מבחינת גודל וצורה, סוג עיצוב ורמה של גימור. כמו כן, מאפייני בריכה נקבעים בהתאם לתכנון הנדסי ואדריכלי מקדים. בין היתר תכנון הבריכה ייקח בחשבון רמה גבוהה של נגישות ונוחות השימוש עם מדרגות מתאימות, מעקות בטיחות, משטחי ישיבה, בחירת עומקי הבריכה, רוחב שולי הבריכה ועוד.

 

תכנון והזמנת בריכת שחייה מוכנה מבטון

לתכנון והזמנת בריכת שחייה מוכנה מבטון, ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם חברת אילון הנדסת מים ומערכות בע”מ בטלפון 09-7726099.