בריכות שחיה יוקרתיות

בריכות שחיה יוקרתיות – איך עושים זאת?

בריכת שחיה, הדבר שמיד מעביר אותנו למצב רוח קיצי, מחשבות על שמש, שיזוף, תחושת שיחרור וחופש. כמה נפלא כשיש בריכה כזו פרטית, שיוצאים אליה היישר מן הנוחות של הבית וחוזרים ממנה לאותה נוחות, בלי לחפש חניה, בלי לשהות בפקק תנועה מזדמן, בלי להידחק.

גם בתוך אותו עולם של בריכות פרטיות, יש ויש – יש בריכות שמקימים על הדשא עם סולם חיצוני ופנימי, ממלאים אותן וזהו.. אבל יש גם בריכות יוקרתיות, אלו שבנויות כמו בריכה של ממש, עם מערכות סינון וחיטוי מתקדמות, בריכות שבאמת מעניקות תחושה יוקרתית, שאיכות המים שלהן היא ברמה של הטובות שבבריכות שבנמצא, אתם לא תמצאו עצמכם לעולם טובלים בבריכה כזו בתוך מים עכורים.

בעבר מי שחיפש בריכות יוקרה הלך לקאנטרי קלאב, שילם דמי מנוי גבוהים והתחכך שם באליטה של החברה. כיום אפשר לבנות בריכת יוקרה פרטית לחלוטין בכל מיני גדלים ולמגוון מטרות ושימושים, החל בבריכות נוי או בריכות רדודות ועד בריכות בעומק מלא המאפשרות שחיה כמו בבריכות הציבוריות. בריכות כאלו יכללו גם את עבודת הקמת הבריכה עצמה וגם את כל המערך המתווסף לבריכה וכולל מערכת סירקולציה הדואגת לפנות, לסנן, לחטא ולהשיב את המים אל הבריכה ועל ידי כך לשמור על רמת נקיון גבוהה ביותר של המים, מניעת עכירות ומניעת התפשטות חיידקים. 

בריכות ומים היו מאז ומתמיד סממן ליוקרה ועושר. בבתי הדומוס ברומא העתיקה התפארו בעלי הבית בבריכת המים שבמרכז החלל הציבורי של הבית. תפקידה, אגב, היה לא רק ליופי ונוי, היא שימשה כמאגר למי הגשמים שגלשו דרך הפתח שמעליה, מגג הרעפים, כך שבעלי הבית לא היו צריכים לכתת רגליהם לבאר.

בארמונות רבים מתקופת ימי הביניים והרנסנס גם כן נעשה שימוש במים כהפגנת עושר ויוקרה. כל שליט דאג לקשט את אחוזתו בבריכה, במזרקות – כל זאת על מנת להרשים ולפאר.

כאז, כך גם כיום, אין להתכחש לרושם שנוצר כאשר יש לכם בריכה פרטית. בין אם היא שקועה בחצר, מרוצפת פסיפס ומוקפת דק מעץ, או על מרפסת הגג, עם דפנות שקופות ואתם מרגישים על גג העולם בכל פעם שאתם טובלים בה. 

על מנת שבריכה תהיה בעלת מראה יוקרתי היא חייבת להיות, קודם כל, מתוכננת באופן מדוייק ומבוצעת בצורה האיכותית ביותר. זהו המפתח לאריכות ימים, לפעולה חלקה ואמינה, ללא תקלות, ללא הפתעות. על כל אלו אמונים מתכנני הבריכה ולכן חשוב מאד לבחור בחברה מקצועית, ותיקה, עם נסיון עשיר, אשר מכירה את התחום שנים רבות וכבר יודעת איך להימנע מטעויות. חשוב לא פחות שמרכיבי המערכת ומגוון החומרים בהם נעשה שימוש בבנית הבריכה יהיו מהטובים שיש ואין מקום להתפשר כלל על איכות. ככל שתשקיעו בתכנון ובביצוע, כך תחסכו לעצמכם הרבה כאבי ראש אפשריים בעתיד. בריכה מתוכננת ומבוצעת בקפידה תישמר לאורך שנים ותהיה לכם למקור הנאה וגאווה גם יחד. זוכרים את אנשי האליטה מהקאנטרי קלאב? הם ישתוקקו לבוא ולהשתכשך אצלכם בבריכה. מילה שלנו. 

חברת א. אילון הנדסת מים ומערכות בע״מ היא הותיקה ביותר בארץ בתחום תכנון, ייעוץ והקמה של מתקני ספא ובריכות שחיה, למגזר הפרטי והציבורי. אצלנו תמצאו מוצרים מהמובילים בעולם, האיכותיים ביותר – כמו גם תכנון מדוייק למשעי המתבסס על שנים רבות של נסיון, כיוון שבחברת אילון הנדסה האיכות אינה נתונה לפשרות. בקרו באתר שלנו, קראו עלינו עוד ואל תהססו ליצור עימנו קשר. נשמח לצרף אתכם לחוג לקוחותינו המרוצים.