רוב האנשים חולמים על בריכות שחייה ביתיות אך כיוון שהם אינם מומחים בתחום, הם אינם יודעים שיש הבדלים משמעותיים בין בריכת שחיה ביתית לבין בריכות שחייה המיועדות למוסדות, ארגונים ומבנים ציבוריים.

בריכת שחיה ביתית

בריכת שחיה ביתית היא בריכה שמיועדת לשטח קטן ולכמות לא גדולה של אנשים. אם בעבר רוב האנשים יכלו רק לחלום על בריכה, כיום רובם יכולים להגשים את החלום ולבחור באותה בריכה שמתאימה לתקציב שלהם. היצע הבריכות גדול וכל אחד יכול למצוא בריכה מאותו סוג, גודל ודגם המתאימים לו ולבני משפחתו. אם בעבר, לא רק העלות הייתה סיפור אלא גם זמן ההקמה הארוך של הבריכה והאישורים שנדרשו, כיום יש בריכות שחייה ביתיות שאינן דורשות אישורים מיוחדים, העלויות נוחות, יש שיטות רבות של בנייה והתקנה מתקדמות ומשום כך זמן הבניה וההקמה של הבריכה התקצר משמעותית.

בריכה ביתית – עלות

חשוב לדעת כי היצע הבריכות הביתיות הוא גדול, דבר המאפשר לכל אחד לבחור את אותה בריכה ביתית המתאימה במאת האחוזים לתקציב שלו ולצרכיו. העלות של בריכת ביתית תלויה במספר פרמטרים:

  • ספק- יש אנשים שמעוניינים בבריכה של ספק ספציפי וככל שהמוניטין שלו מוצלח יותר כך גם המחיר יהיה גבוה יותר.
  • חומרים- החומרים מהם עשויה הבריכה יקבעו במידה ניכרת את המחיר שלה. למשל, בריכות שעשויות מפיברגלס יהיה זולות בצורה משמעותית מבריכות העשויות מבטון ובריכות מתועשות
  • גודל- ככל שבריכה תהיה יותר גדולה גם המחיר יגדל.
  • איכות- רמת איכות החומרים והבנייה ישפיעו גם הם על המחיר.

בריכות שחייה ביתיות- סוגים שונים

  • בריכת שחיה ביתית מפיברגלס- היתרונות של בריכות ביתיות מסוג זה טמונים בעיקר בעלותן הנמוכה לעומת בריכות מסוגים אחרים (כמו למשל בריכות מבטון ומתועשות), לא צריך להמתין זמן רב לאחר ההתקנה וברוב המקרים ניתן להתחיל ולהשתמש בהן מיידית. כיוון שבריכות אלו מגיעות ביחידה אחת האיטום שלהם יעיל ביותר.
  • בריכה מתועשת- בנייה קצרה, בריכה חזקה ביותר, עמידה לאורך זמן ובמחיר הנמוך משמעותית משל בריכת בטון
  • בריכת בטון- בעלת מראה מרשים ויוקרתי. רוב האנשים מוותרים על בריכה ביתית זו וזאת משום שזמן הבנייה ארוך יותר מרוב סוגי הבריכות הביתיות והעלות שלהן גבוהה מבריכות הבנויות מחומרים אחרים.

בריכות שחיה ביתיות יותקנו בחצר הבית או על הגג ויאפשרו לבעליהם פרטיות והנאה אינסופית מרחצה נעימה ותרגול יומיומי של פעילות גופנית. מעוניינים לשמוע עוד על בריכת שחיה המתאימה לכם? השאירו פרטים ונציג של חברת אילון  הנדסה יחזור אליכם בהקדם.